צור קשר

משאית מנוף הובלה

משאית מנוף הובלה

לעבודות בגובה, הובלת משאות כבדים ולמעברי דירה – משאית מנוף הנה הפתרון המדויק והבטיחותי ביותר שמאפשר לבצע עבודות במהירות רבה. חיסכון בזמן ובשימוש כלי עבודה אחרים הם רק חלק מהיתרונות של השימוש במשאיות המנוף ואנו מציעים את השירות המקצועי ביותר בתחום זה בארץ ובמחירים אטרקטיביים במיוחד.

הטכנולוגיה של היום הובילה לפיתוח מכונת עבודה שמסוגלת להתאים את עצמה לכל משימה ועבודה ביתר נוחות וגם כאשר מדובר על משאות כבדים במיוחד. בעבר, הפתרונות שהיו מוצעים בתחום ההובלה של משאות כבדים לגובה הייתה מוגבלת וניתן היה לראות כי פריקה והעמסה נעשתה במלגזות ואף על ידי עגורנים או פועלים שביצעו את העבודה באופן עצמאי. כיום ניתן לפרוק ולהעמיס משאות כבדים במיוחד ולגובה רב במיוחד בקלות ויעילות.

במקרים מסוימים, במיוחד ככל שישראל צומחת לגובה, נדרש כלי רכב ייעודי, אשר משלב משאית ומנוף כיחידה אחת. כאן בדיוק נכנסת משאית מנוף הובלה לתמונה – כאשר ישנם כמה סוגים של משאיות הנבדלות זו מזו.

בראש ובראשונה, ההבדל בין משאיות מנוף הובלה מדגמים שונים מתבטא:

  • בטווח הפעולה שלהן
  • ביכולת הנשיאה שלהן
  • ובגודלן של המשאיות

לכל מטרה ולכל משימה – יש להתאים את משאית המנוף שמותאמת לה. מובן שלכל משאית מנוף יש צורך בהכשרה ייחודית ורישיון מקצועי בתוקף על פי המטען שאותו היא נושאת ועל פי המשקלים המותרים בה.

יתרונות העבודה עם משאית מנוף הובלה

יש לך צורך להעביר ציוד כבד במיוחד או להניפו לקומה גבוהה – ואילו מובילים או פועלים מציעים לך הצעות מחיר דמיוניות לצורך ההעברה? רוצה להכניס ציוד כבד למקום שאין אליו גישה דרך מעלית או חדר המדרגות? כיום, הפתרון האידיאלי הוא להיעזר במשאית עם מנוף, שבכוחה לפתור שלל בעיות במגוון מצבים. בהקשר זה, כדאי לזכור:

  • יתרונות רבים יש למשאיות המנוף על פני משאיות אחרות או על פני פועלים, כאשר הבולט ביניהם הוא העובדה שניתן להפעיל את המכונה באמצעות אדם אחד. המשמעות היא שבכל עבודה ניתן להזמין משאית להעמסה ופריקה של סחורה ויהיה צורך רק במפעיל אחד.
  • כמו כן, יתרון משמעותי נוסף הוא היכולת של להעמיס על המשאית משאות כבדים במיוחד ולבצע פריקה מהירה ללא צורך להמתין או לשלב כלי עבודה נוספים או פועלים לשם הובלה.
  • עוד יתרון משמעותי של משאיות המנוף היא האפשרות שלהן להעביר ציוד כבד גם למקומות נמוכים, כגון קומות מרתף, אתרי בנייה ותשתית וכו’.

ההבדל בין משאית מנוף למנופים אחרים

ישנם סוגים רבים של משאיות ויש להבדיל ביניהן ובין מנופים אחרים ועגורנים ניידים. כאשר מדובר על מנוף רגיל שמותקן על משאית הוא למעשה יכול להניף את המטען בלבד, אך משאית מנוף יכולה לשנע ולשאת את המטען ממקום למקום – ולא רק להניפו או רק לשנעו.

למעשה, משאית מנוף עם מפעיל מקצועי מבצעת עבודה משולבת של הובלת והעברת ציוד למקומות מדויקים. לדוגמה, אם רוצים להעביר פסנתר ממבנה אחד לאחר, משאית המנוף מאפשרת לשאת את הפסנתר מהמקום שבו הוא נמצא, להובילו למיקום החדש ולהניחו באופן מדויק בתוך המבנה המיועד. במקרים אחרים, העברת ציוד מחשוב יקר ערך וכבד במיוחד לאזור תת קרקעי (בהתחשב באפשרויות הגישה למקום) עשויה להיות משימה מושלמת למשאית מנוף הובלה.

סוגי העבודה שניתן לבצע עם משאיות המנוף

כפי שציינו, ישנם כמה סוגים של משאיות מנוף המיועדים למטרות שונות – משאיות עם כננת מתאימות להובלת ציוד למקומות נמוכים ומשאיות עם מנוף סל מיועדות לעבודות בגובה שבהן אדם עומד על המנוף ומבצע בבטיחות עבודות בגובה רב.

בהתאם לכך, סוגי העבודה שניתן לבצע עם משאיות מנוף מגוונים ביותר וכוללים בין היתר הובלה של חומרי בניין, חפצים כבדים במיוחד כמו ג’קוזי, רהיטים עתיקים וכלי אינסטלציה שונים, כמו גם פסנתרים ורהיטים נפוצים אחרים.

המשאיות מיועדות גם להובלת כלים כבדים כמו מזגנים מרכזיים, חלקי בנייה, ציוד למשרדים, להתקנת מתקנים וחיפויים או לביצוע עבודות מסוימות בגובה ועוד.

מדוע כדאי לעבוד עם משאיות המנוף של אלעזר מנופים?

זה שנים רבות שחברת אלעזר מנופים מעמידה לרשות תושבי ישראל שירותי משאיות מנוף – ולה לקוחות מרוצים מכל רחבי הערץ. בחברה עובדים מנופאים בעלי רישיונות מתאימים לעיסוק בתחום, המאושרים לביצוע עבודות מנוף מסוגים שונים ומגוונים.

החברה מציעה שירותי מנופים והובלה לציוד כבד ולמטענים בכל הארץ, כאשר בטיחות ושמירה על הציוד המועבר הם בראש מענייננו. אנו מציבים דגש משמעותי על שירות ברמה גבוהה, זמינות רבה ועמידה בזמנים, כמו גם על מתן אחריות על שירותי ההובלה.

להזמנת משאית מנוף הובלה במחיר אטרקטיבי, אנו מזמינים אותך לפנות אלינו ממש כעת וליהנות משירות ללא דופי.