צור קשר

מנוף סל להשכרה

חברת אלעזר מנופים מספקת שירותי מנוף סל להשכרה

צריכים להזמין מנוף של להשכרה? גיזום עצים? תיקון תאורה?

אצלנו ניתן לשכור מגוון מנופי סל חדישים המתאימים למגוון שימושים ובמחירים מדהימים ⚡

צריכים עזרה במנוף סל להשכרה שמתאים לכם? אנחנו פה בשבילכם 🤝🏻

צרו קשר ונשמח לעזור ולהתאים לכם מנוף סל להשכרה המתאים ביותר עבורכם​ ✔️

זה מספר הטלפון שלנו » 052-4487380 חייגו עכשיו ☎

שירותי מנוף סל להשכרה מאלעזר מנופים זו הדרך הטובה ביותר לקבל שירות איכותי במחירים תחרותיים. עם המנופים שלנו, תוכלו להרים משאות כבדים ללא בעיות ואנו מציעים מגוון רחב של אפשרויות שיהיו מושלמות עבור הפרויקט שלכם.
אלעזר מנופים הינה חברה המתמחה בשירותי מנופים ברשותנו צי משאיות מקצועי ומנוסה הכולל משאיות עם מנופאים מוסמכים ובעלי רישיון לעבודה בגובה רב, במקביל לעמידה בכל חוקי הבטיחות.
מנוף סל הוא אמצעי נייד, קל משקל וקל לשימוש להרמת סחורה. סלי ההשכרה שלנו מיועדים למגוון יישומים, מהגינה ועד לסדנה והם מגיעים בצורות וגדלים שונים כדי להתאים למטרות שונות

מה אנו בחברת אלעזר מנופים מציעים?
מנוף סל להשכרה לביצוע עבודות בגובה רב בעזרת צי משאיות חדיש הכולל מנופאי מקצועי ומנוסה בעל הסמכה ורישיון להנפה בגובה לפי דין.
השכרת מנופי הסל שלנו נעשה במשאיות הנמצאות ברשותנו ולא על ידי קבלני משנה מה שמבטיח לכם כי כל המשאיות נמצאות בפיקוח תחזוקה שוטף על ידי קצין בטיחות של החברה שלנו בהתאם לכל התקנים המחמירים ביותר, חשוב שתדעו כי בהזמנת עבודה דרכנו אתם יכולים להיות בראש שקט לגבי הבטיחות שלכם.
כמו כן אנו תמיד זמינים לכם 24 שעות ביממה מלבד שבת בטלפון >> 052-4487380

 

השכרת מנוף סל מחיר
הצעת המחיר עבור מנוף סל להשכרה משתנה בהתאם לגורמים שונים והעבודה הספציפית בשטח, יהיה לא מקצועי מאיתנו לנקוב במחיר ללא ידיעה על אופן העבודה הנדרשת אך נוכל לספר לכם כיצד היא בנויה וכיצד אנו מתמחרים עבודות בהשכרת מנוף סל
  • זמן עבודה – כאשר מדובר בהשכרת מנוף סל גורם הזמן הוא חשוב ביותר בכדי לתמחר את העבודה והחישוב הוא שונה לעומת חישוב של עבודות אחרות כגון הובלת חומרי בניין ממקום מסוים למקום אחר והנפה לקומה מסוימת לכן חשוב מאוד להבין לשם מה אתם זקוקים להשכרת מנוף סל ומהי בדיוק העבודה אותה תרצו לבצע לאחר מכן תדעו האם משתלם לחשב את העבודה לפי חישוב של יומית (יום השכרה מלא של המנוף) או לפי חישוב שעתי.
  • גובה נדרש – חישוב המחיר מתבצע גם בהתאם לגובה אליו תרצו להגיע, זאת אומרת מספר הקומות או המטרים שתרצו שמנוף הסל יניף אתכם.
  • סביבת עבודה – סביבת העבודה בה תרצו להשכיר את מנוף הסל גם היא חשובה מאוד ומשוקללת בהצעת המחיר לדוגמא: השכרת מנוף סל בתל אביב באזורים צפופים מאוד שהגישה היא מאוד קשה וישנו קושי בתמרון משאית המנוף תהיה שונה מתמחור באזור פתוח של הגעה פתיחת מנוף הסל והכשרתו לעבודה.

סוגי העבודות שניתן לבצע בעת השכרת מנוף סל
גיזום עצים – אחד העבודות היחידות שקשה מאוד לבצע ללא מנוף סל הוא גיזום עצים בגובה רב לעבודה זו יש פתרון של קשירת אדם לעץ וטיפוס ידני עם רצועה במעלה העץ עד להגעה לגובה הרצוי אך שיטת עבודה זו היא מסורבלת ונדרש זמן רב על מנת לבצע אותה וכמובן שזמן שווה הרבה כסף בנוסף על ידי שיטה זו האדם המטפס על העץ וקושר עצמו לעץ מהווה סכנה וכל תנועה לא נכונה עלולה לגרום לנזק בלתי הפיך ולעלות בחיי אדם לכן השכרת מנוף סל מהווה פתרון מצוין לבעיות הללו וניתן לבצע את גיזום העצים בבטיחות מרבית, דיוק עבודה טוב יותר וחסכון זה המון זמן.

החלפה וטיפול בתאורה – כאשר מדובר על עמודי תאורה גבוהים הנמצאים ברחוב הציבורי, מגרשי כדורגל, בניינים משותפים ועוד אין דרך להגיע ולטפל בתחזוקה שוטפת של התאורה הכולל ניקוי והחלפה בעת הצורך ולכן משתמשים במנוף סל לביצוע העבודה.

שילוט חוצות – כאשר מדובר בשלטי חוצות ללא גישה של סולם לטיפול והחלפת השלטים וגם כאשר מדובר בהתקנת שילוט חדש לעסקים או שלטי חוצות ישנו צורך בפתרון הגעה לגובה וברוב המוחלט של המקרים משתמשים במנוף סל להתקנה ותחזוקה שוטפת.

התקנות שונות – למגוון התקנות שונות בגובה אין דרך להגיע ולבצע את העבודה בצורה מדויקת ובטיחותית בין ההתקנות השונות ניתן למצוא עבודות כגון: התקנת מזגנים בגובה רב, התקנת מצלמות אבטחה בבניינים ומתחמים כאשר יש צורך להתקינם בגובה רב, התקנת מתקנים גבוהים כגון מסכים באירועים המוניים או התקנת פארק אתגרים ועוד.

עבודה-בגובה-עם-מנוף-סל

מדוע חשוב לעבוד עם חברה מסודרת
עבודה בגובה רב היא לא משחק ילדים וישנו סיכון גבוה לחשש חיי אדם ולכן ישנן תקנות מחמירות בכל הקשור לעבודה בגובה הכוללת בין היתר אישור לעבודה בגבוה מטעם המשרד לבטיחות וגיהות ועוד שלל תקנים מחמירים לכן חשוב מאוד לעבוד עם חברה להשכרת מנוף סל מסודרת שברשותה משאיות המותאמות במיוחד עבור הנפות בשימוש עם מנוף סל אשר כולל קצין בטיחות עבור אותן משאיות אשר דואג לתחזוקה שוטפת ובחינת משאית המנוף בשאלה האם היא כשירה לעבודה בגובה רב. כמו כן עניין הביטוח הוא חשוב מאוד ויש לבדוק זאת עם חברת המנופים ולדרוש הצגת אישור לביטוח בתוקף כמו כן בחברה מסודרת מתבצעת בדיקה האם האדם העולה על מנוף הסל הוא בעל אישור לעבודה בגובה והאם הוא רתום בצורה תקינה למנוף הסל כפי שנדרש.

הגעתם עד לכאן ועדיין יש לכם שאלות נוספות לגבי השכרת מנוף סל? זה בדיוק הזמן לצלצל אלינו ואנו נשמח לייעץ ולסייע עבורכם בכל המידע הנחוץ לכם!
מחכים לטלפון מכם >> 052-4487380 😎