צור קשר

מנוף זרוע להשכרה

השכרת מנוף זרוע

?כיצד בוחרים מנוף זרוע להשכרה? לאילו צרכים משכירים מנוף? מה כדאי לדעת רגע לפני שמשכירים מנוף

תחום השכרת המנופים הולך ומשגשג משנה לשנה, כשעוד ועוד אנשים, חברות וגופים ציבוריים זקוקים למנופים באופן חד פעמי. הביקוש של השכרת מנוף זרוע גדל גם כן לאורך השנים. אך כדי לבצע זאת במקום אמין, בטיחותי ובעל אחריות – יש לעשות את הבחירה באופן מושכל. נכנסת פעם ראשונה לעולם השכרת המנופים? זהו מאמר שנכתב במיוחד עבורך

להתאים את המנוף לצרכים הנכונים

אחד הדברים הראשונים אותם יש לעשות הוא להגדיר את הצורך שלשמו רוצים לבצע השכרת מנוף זרוע. כמו בכל תחום יש מנופי זרוע שונים המשמשים לצרכים שונים ולכל משימה יש צורך במנוף אחר. יש מנופים שמתאימים לחקלאות, יש להעברת דירה, להעברת משאות כבדים ועוד.

המנופים נבדלים אחד מהשני, יש שיכולים להגיע לגובה רב ויש שמיועדים להנפת משאות כבדים במיוחד. כמובן שכאשר משכירים מנוף יש לדייק את הצורך כדי להבטיח את הבטיחות בזמן העבודה ואת הצלחתה. כאשר פונים לחברת השכרת מנופים יש לדייק את הצורך שלשמו שוכרים את המנוף בצורה המפורטת ביותר.

להיזהר מגורמים לא מקצועיים

כמו בכל תחום, גם בתחום המנופים יכולות להיות חברות שלא לוקחות את נושא הבטיחות ברצינות ולמרבה הצער יכולים להטעות לקוחות. גורמים לא רציניים או לא מקצועיים מספיק יכולים להיכנס לשוק המנופים ולכן אין להתפתות אחר מראה של אתר אינטרנט או הבטחות שניתנות. כדאי לבקש לדבר עם הגורם המוסמך לכך מטעם החברה, לראות פרויקטים שונים ואת הרכבים השונים וכמובן להעסיק מנופאי לו הכשרה מתאימה לעבוד על המנוף.

סוגי מנופי זרוע

ישנם כמה סוגים של מנופי זרוע – מנוף בצורה מפרקית, טלסקופית או הידראולי ולרוב הדבר לא כל כך משנה למי שמשכיר את המנוף. מה שאמור לשנות למי שמשכיר את המנוף הם דווקא ההתאמה למשימה וכמובן הבטיחות העבודה. מנופי הרמה מגיעים עם במות הרמה עליהן ניתן להניח את הציוד ויש להתאים את משקלי ההובלה לבמה. יש גם במות שיכולות להתרחב לצדדים ויש כאלו שמורכבים גם עם סל עליו יכולים להצטרף אנשים.

מתי מנופי זרוע חייבים להרכיב סל?

יש עבודות גובה רבות אותם מבצעים אנשים וכדי לשמור על הבטיחות שלהם, מעלים אותם לגובה על מנופים על סלי בטיחות מתאימים. עבודות אלה יכולות להיות לגיזום של עצים שונים במרחב העירוני, לתיקון תשתיות כמו למשל חוטי חשמל, מנורות רחוב, שלטים ועוד. חשיבות הסל לבטיחות העובד בגובה הנה גבוהה במיוחד, שכן מדובר על משטח יציב ששומר על העובד לאורך כל העבודה וגם בשימוש כלים שונים של עבודה ובזמן נסיעה.

השכרת מנוף זרוע גדול מידי

כמו שלא כדאי להשכיר מנוף זרוע קצר מידי, כך גם לא כדאי להשכיר מנוף גדול מידי. לדוגמה, אם משכירים מנוף לצורך העברת דירה והדירה נמצאת בקומה 10, אין טעם להשכיר מנוף שמיועד לקומה 20.

אמנם המנוף יכול להגיע לקומה 10, אך השכרת מנוף ארוך יותר כרוכה בעלות נוספת והתשלום מיותר במקרה כזה. כמו כן, רצוי מאוד לחשב את הקומות במדויק טרם העבודה, קורה לא אחת שאנשים מחשבים את הקומות ללא עמודים ואז עלולים למצוא עצמם עם מנוף שאינו גבוה מספיק. אם לא בטוחים לגבי הגובה ואם לא רוצים לטעות – תמיד ניתן לשלוח לחברת ההשכרה תמונה של המבנה כדי לדייק את הבחירה.

מה המחירים של השכרת מנוף והאם הוא מגיע עם המפעיל?

אין מחירון קבוע להשכרת מנופים ולכן שוק זה די פרוץ. עם זאת מקובל שיהיה תמחור שונה לכל סוג של מנוף וכמובן על פי שעות ההשכרה של המנוף. יש לקחת בחשבון שהמחיר כולל את המפעיל של המנוף במהלך העבודה.

ממוצע של השכרת מנוף להרמת ציוד יהיה 300 ₪ ומעלה לשעה של עבודה, ליום שלם המחיר יהיה 2,500 ₪. השכרת מנוף סל תהיה החל מ-450 ₪ לשעת עבודה וגם במקרה הזה על השכרה ליום שלם או כמה ימים תהיה הוזלה במחיר. שעת השכרה של מנוף של משאית סמיטריילר להנפת משאות כבדים במיוחד תהיה 4,000 ₪ לשעה, העברת חומרי בניין תהיה לפחות 350 ₪ לשעה.

חברת אלעזר מנופים מובילה בשירותי מנופים והובלות מכל הסוגים הן לסקטור הפרטי והן לעסקי בכל הארץ. השכרת מנוף זרוע כדאי לבצע אצל המומחים בתחום, כדאי ליצור קשר כבר עכשיו!